szoval igen,

 2009.08.20. 17:40

Ez (volt) az utolso igazi day offom, ezutan csak Londonba fogok jarni, ha megtehetem. Egeszen ki lehettem faradva, mert fel 12-ig aludtam. Igaz, hogy 1kor aludhattam el, de azert jo volt aludni. Aztan reggeli, ropi, megneztem a karib tenger kalozait, es maris eltelt a nap nagy resze. Ma meg megyunk touch rugbyzni. A tegnapi quiz tenyleg jo volt, szinte mindenki elment, de tenyleg mindenki, olyanok is, akik sosem vesznek reszt semmiben, es a legpasszivabbak is ott voltak, es majdnem a mi csapatunk nyert, mert egy nagyon muvelt sraccal voltam meg egy tok okos emberrel egy csapatban, a negyedik teamtag kb annyit tett hozza az eredmenyhez, mint en, ugyanis ha jo esetben tudtam egy kerdesre a valaszt, akkor mar leirtak, mire felfogtam. Szoval amit en tettem, hogy fenykepezgettem osszevissza, mar tokre eleguk volt. Meg olyan emberekkel kerultem kapcsolatba, akikkek 5 het alatt nem sikerult. Nem azt mondom, hogy osszebaratkoztunk, de voltak szovaltasaink :) Mar tenyleg mindenki elment szinte, epp azt gyujtogettem, hogy kiknek hozzanak anyaek turo rudit, es ahogy irtam ossze a neveket, rajottem hogy keves olyan ember van, akik azota itt vannak, hogy en is. Mert szinte mindig van eleg ember, de a nagy reszuk egy-egy hetre jon segiteni, vagy par ember elmegy tripre, es nem talalkozom mar veluk tobbet. Pl ma is elment egy srac, es 31-en jon vissza, pedig tokre birom. Holnap is elmegy egy, aki itt lakik es kabe minden estere o szervezte a programokat, ugyhogy ez azt jelenti, hogy az elkovetkezo egy hetben nem nagyon fogunk sok mindent csinalni. A nagy hir, pedig az, hogy ma reggel vegighallgattam egy telefonbeszelgetest felalomban. A lenyeg az, hogy a szobatarsamat felhivtak, es allast ajanlottak neki, amint kesobb kiderult, el is fogadta, ugyhogy holnap elmegy. Egyreszt nagyon orulok, de tenyleg, hogy megkapta, mert mar regota keres, es augusztus vegen ment volna haza es ketsegbe volt esve, hogy mit fog csinalni, mert nem kap munkat, es egyutt imadkoztunk erte. Erre ma felhivtak. Masreszt szomoru vagyok, mert bevallom, nem mindig volt rozsas a kapcsolatunk, meg kicsit jo lesz, hogy tobbet fogok tudni aludni, de oszinten sajnalom, hogy elmegy, mert megiscsak aranyos lany, meg meghivtak egyszer vacsorazni a PizzaHutba, amikor eletemben majdnem eloszor Londonban voltam, es tokre orultem volna ha anyaek is megismerik. Meg belegondoltam, ha elmegy, gyakorlatilag ket lany marad a teamben. Na jo, harom, mert jott egy no Nemetorszagbol, de o tokre nem a mi korosztalyunk, joval idosebb es azert az megiscsak mas. Holnap jon a csoport, ami baromi nagy, szerencsere nem kell majd takaritanom utanuk, mert mi hamarabb megyunk el, mint ok. Allitolag egy fokent fiatalokbol allo nemzetkozi csoport. Viszonylag hires lehet ez a cucc itt, hogy amerikabol is tobb csoport jott mar ide. Most, hogy felbukkant a hazautazasom idopontja, es ezzel szembesulnek mas emberek is, mindig mondjak, hogy ugye jossz vissza jovore. Jaj, annyira aranyosak! Remelem eleg mindent kipreseltem magambol!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyominyaral.blog.hu/api/trackback/id/tr101325751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

harangozó 2009.08.20. 21:20:58

Oo most aztán zajlik a lájvsó. Engem meg befüztek a legifjabb ifibe szeptember közepén tartsak egy alkalmat. eddig a kedvenc témám az ELFOGADÁS volt 4x húztam ki a fiókból asszem mostis ez lesz ,bár kacérkodok ,hogy belekeverem a lamúr témát is. remélem a szülők nem fogják kikloffolni a fejem. Lehet hogy az elfogadásról Noémi is tudna egykét dolgot betűzni. Nagyon izgat az a téma hogy hogyan készüljünk az Életre. Túl nagy cim de a hétköznapi gyakorlati része talán hasznos lehet, gyüjtöm az adalékokat , segitségeket elfogadok. HALI
süti beállítások módosítása