bucsu

 2009.08.28. 19:59

Minden bizonnyal ez az utolso bejegyzesem. Marmint ide, a blogomba. Ma este megsutottek az en kis tortamat is, es elbucsuztattak. Eleg rossz. Marmint nem vagyok tisztaban azzal, hogy ket nap hijan het het utan haza kell mennem. Ha minden igaz, holnap ilyenkor otthon leszek es nem tudom mit fogok csinalni. Tagadhatatlanul csodalatos hat het all mogottem. Tudtam hogy nagyon jo lesz, es nem is tevedtem nagyot, habar voltam neha szomoru es nehez lesz visszarazodni. De most nem is pazarlom az idomet mert el kell kezdenem csomagolni, es meg ajandekot is szeretnek adni egy ket embernek meg zuhanyzas meg minden. Szoval meg mindig sok a munka es nincs megallas.

Bye England! There is no place like home! I hope that's right. Let's see! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nyominyaral.blog.hu/api/trackback/id/tr391344825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bringóslaci 2009.08.28. 22:17:47

Minden becsukodo ajto egy ujabb lehetoseget nyit ki.
Pierrel pedig talalkozhatsz barmikor, nem is haragszom ra!!!
Szeretettel, Apa

Nolymi 2009.08.28. 22:28:20

@Bringóslaci: Akkor majd fizess ki nekem egy repulojegyet jovore Ausztraliaba, hogy elnezest kerhessek tole a te nevedben :)
süti beállítások módosítása