ez az

 2010.08.05. 00:36

emlékeztek még arra tavalyról, hogy Dani hogyan érkezett meg Londonba? Szegény most is sikeresen produkálta magát. Íme az SMS, amit kaptam anyától: "Daninak nem sikerült elérni a buszt.. Megjibásodott a vonat, ami elvitte volna Düsseldorfba a buszhoz." A rossz szerintem az az egészben, hogy szombaton repül Amerikába, addig valahogy haza is kéne érnie, nem?

Képzeljétek, ma elmentünk moziba, épp csak most értünk vissza. A toy story 3-at néztük meg 3D-ben. Rájöttem, hogy ez az első 3D-s film, amit szerintem láttam. Lehet hogy nem, de nem emlékszem másra...

Fú, egy utolsó. Most vagy 15 percre meg kellett szakítanom az írást, ugyanis egy monoton csöngés szerű hang hallattszott a szobánkból. mi történt? na mi? Igen, pontosan egy tűzjelző berendezés kezdett el csengeni a cottage-ból (sosem tudom mi ennek a magyar megfelelője, de most kikeresem a szótárból a ti kedvetekért: hát a sztakiban csak olyan gagyik vannak, hogy házikó vagy villaház de ez igazából nem jó. akinek van jobb ötlete az szóljon!). mivel nem hagyta abba, kezdtem megijedni, és lementem, kiderült, micsoda, kimentünk páran. az összes kiscsaj mezítláb és pizsiben ott ázott-fázott mindegyikőjük szegények. Hála Istennek semmi nem történt, a vezetőjük valószínűnek tartja h rágyújtottak néhányan de nem biztos. Jaj én vonzom ezeket, ahogy anya mondaná :(

Na jó éjszakát! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nyominyaral.blog.hu/api/trackback/id/tr272199844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bringóslaci 2010.08.07. 18:55:10

Szia Nolyem!
Végre be tudtam lépni ebbe a kommentbe. Nem volt egyszerű.
Nagyon jó olvasni a blogodat! Izgalmas, érdekfeszítő, alig várom az ujabb fejezeteket.
Sok sikert!
Bringós Laci
süti beállítások módosítása