best day ever

 2010.08.13. 19:11

(augusztus 12, csak szünetelt a blog, ezért ma:)

Azt hiszem, ha lehet ilyet mondani, a mai napom tökéletes volt! Megosztom veletek, hogy többen tudjuk dicsőíteni Isten nagyságát!!!

Az egész ott kezdődött, hogy day offom volt, így alapból háromnegyed 11-ig aludtam. Majd reggeli és mivel a szobatársam aludt, elvonultam csendesedni, ahol is megtaláltam egy időre a tökéletes helyet a csendességre. Majd egy ilyen volt a Bibliában:

Ezért tehát nem vagytok többé idegenek és jövevények, hanem polgártársai a szenteknek és háza népe Istennek. Mert ráépültetek az apostolok és a próféták alapjára, a sarokkő pedig maga Krisztus Jézus, akiben az egész épület egybeilleszkedik, és szent templommá növekszik az Úrban, és akiben ti is együtt épültök az Isten hajlékává a Lélek által.” (Ef 2,19-22)

Nahát így indult a napom. Aztán ebéd után lebicikliztem Sevenoaksba, megnéztem a „city town”-ot, egy kis falu, amiben ilyen régi épületek vannak, az egész főút tele kisebb üzletekkel. Néhányba be is mentem. Ja és amikor odafelé tartottam, láttam, hogy a helyi ground-on cricketteznek, egy kis ideig megálltam, aztán gyorsan továbbmentem és vettem a faluban inni, majd visszafelé leültem igazi eredeti angol crickettet nézni. Nagyon kedves kis intenzív játék… A hozzám közel álló játékos egyszer amikor nagyon uatkozott, leült a padra. Egyszer majdnem elindult futni, és nyomott egy sprintet. Aztán kb 20 perc után meguntam, mert nem sikerült felfognom a játék lényegét. pedig igyekeztem! Bocsi Dani…

Na aztán hazafelé bevásároltam és amikor kiértem a boltból, találkoztam ismerősökkel, odaadtam a táskám, és megpróbáltam felbiciklizni. Kb 3 megállás után amikor úgy éreztem, hogy lerohadnak a lábaim, felértem! J és amikor azt hittem, hogy de jó volt a napom, akkor kezdődött el.

Vacsi után volt az Andy Mayo-nak volt egy koncertje a belga fiataloknak. Ennek a csoportnak igazából nem sok köze nincs a keresztyénséghez, max a Jeka főzőcsoportnak, akik katolikusak. És Andy arra gondolt, hogy a dalaival, amik Istenről szólnak, kicsit közeledhetne a fiatalokhoz. Annyira jó volt, hogy előtte 5en elvonultunk imádkozni (kicsit Kölked feelingem volt J véééégre). És a koncert után elkezdtem elegyedni velük. Beszédbe elegyedtem a lánnyal, (aki másfél év angoltanulás után szerintem sokkal jobban beszél nálam… A belgák valamit nagyon jól csinálhatnak) akivel képzeljétek, Jézusról beszélgettünk!!! Olyan csodálatos, nem?! Azt a lányt érintette meg az egyik legjobban, akin ez abszolút nem látszott volna! hogy csak egyvalakihez is szólt ma! És hogy odajöhetett hozzám, és beszélgethettünk róla. Eszembe jutott az egyik neszmélyi bizonyságtétel! Hogy nem könnyű nem az anyanyelven bizonyságot tenni, de Istennek semmi sem lehetetlen! Az a durva, hogy most jut eszembe, hogy a koncert végén imádkoztam, hogy ha kedves Istennek, segítsen hogy odamehessek valakihez, akivel Róla beszélhetek! És „tök véletlenül” odacsapódtam ehhez a lányhoz! Ezek után meghívott kártyázni, együtt játszottunk 3 kört (húúú, kártyáztunk :P). Még egy Kölked feeling! Annyira jóóó volt!

Adjunk hálát Istennek, hogy ennyire gondot visel minden egyes emberről!!

 

„Zengjétek dicső nevét, dicsérjétek dicsőségét! Mondjátok Istennek: Milyen félelmesek tetteid! Nagy erőd miatt hízelegnek ellenségeid. Az egész föld leborul előtted, és énekel neked, énekli neved dicséretét. (Szela.)” (Zsolt 66, 2-4)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nyominyaral.blog.hu/api/trackback/id/tr802219894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sunday!_5_p.m. 2010.08.13. 23:35:44

Juhú, ezt nagyon jó volt olvasni!!!!!
sdg sdg sdg sdg :)

Bringóslaci 2010.08.20. 17:34:14

Nagyon jó olvasni soraidat!
Bátorító és hit mélyítő is egyben! Különösen is aki nagyon közel áll hozzád. Szeretettel, Apa
süti beállítások módosítása