3th time in London

 2009.08.13. 22:52

Szoval az elejen kell kezdeni ezt is, nemde? Talan meg ejjel kezdodott a tortenet. Nem, reggel, mert akkor almodtam ezt, miutan felebredtem hogy a szobatarsam felkelt es kiment dolgozni (haha), en meg tovabbaludtam. Es azt almodtam, hogy este 8ra kiertem a vonatallomasra, es talalkoztam ket csapattarsammal, akik eppen megerkeztek Londonbol, es kozos megegyezes alapjan kitalaltuk, hogy megsem megyek, mert mar keso van. Hanem holnap... Ekkor ebredtem fel, es szomoruan konstataltam, hogy fel 11 elmult. Direkt nem allitottam be az ebresztooram mert ugy gondoltam, hogy a szobatarsam ugyis fel fog kelteni. Es bar ez meg is tortent, az nem volt tervbe veve, hogy ennyi ideig visszaalszom. Szoval szemembol kipattant az alom, rekorido alatt elkeszitettem magam, igy fel 12 korul el is indultam nagy utamra, es egyedul nekivagtam a citynek, ahol kb tobb ember el mint egesz Magyarorszagon (fuggo beszed, csak hallottam). Az elejen nem tortent semmi erdekes, 1 ora korul megerkeztem, es meg a vonaton gondolkodtam, hogy mit csinaljak. Aztan elhataroztam, hogy elmegyek a Kensington Parkba, mert az ugyis a Hyde Park mellett van, ami szinten erdekel, ha mar Londonban vagyok, meg amugyis az elobbiben van a Peter Pan szobor, amit meg nem lehet ugyebar kihagyni. Szoval azt valasztottam. Igaza volt az ismerosomnek, aki azt mondta, hogy aki itthon kiismeri magat a tomegkozlekedesben, annak Londonban sem lesz semmi gondja. Minden megalloban ki van irva hogy hogyan tovabb. Tehat -bar bevallom eleinte kicsit dagadt a mellem, hogy elmegyek egyedul (!) az egyik vilagvarosba csak boklaszni ide-oda-, rajottem, hogy az lenne gaz, ha ez nem sikerult volna, mert ilyen szempontbol varos ide-varos oda, csak a felepitese mas. Aztan az elso kalandom rogton a parkban tortent. Epp setalgattam, mikor egy ferfi megkerdezte tolem, hogy melyik iranyban jut el a Diana emlekmuhoz. Mondtam neki, elkepzelesem sincs, mivel eletemben eloszor vagyok itt. Ennyi eleg is volt nekem, es ugy latszott neki is, mert megkoszonte a kedelyes utbaigazitast, es elindult. De valami miatt meggondolta magat, es visszafordult, es elkezdtunk beszelgetni. Megkerdezte, mit keresek itt, mi szel hozott Londonba, hogy tetszik, honnan jottem. Aztan nagy lelkesedessel elkezdte nekem mondani, hogy a baratjanak a felesege is magyar, es milyen nagy szerencse es veletlen, hogy en is az vagyok, es pont engem szolitott le. Hat valoban az, gondoltam magamban... Elkezdte nekem magyarazni, hogy ez a park a 17.szazad kozepeig a kiralyi csalad magantulajdona volt es ide jartak vadaszni, meg hogy a Kensington Palotaban lakott es nott fel Victoria hercegno (akkor meg nem volt kiraly, ez fontos!), es innen setalt at a Buckingham Palaca-ba, ha talalkozni kivant a szuleivel, meg megmutatta, hogy hova bujt el a szarvasvadaszat alatt, meselt Albertrol is meg mindenrol. Kicsit megijedtem, hogy mit akar ez tolem, de o intelligensen meg az elejen kozolte velem, hogy ne feljek tole, mert o nem akar tolem semmit, es nem is fog kirabolni meg eroszakoskodni. Miutan ezt kozolte, nyilvan minden okom megvolt a nyugalmra, de valami megis meggatolt ebben. Mindegy. Aztan elkezdte mondani, hogy London teljesen mas, mint amit megszoktam Budapesten, mert egy olyan varos, ami tele van idegen emberekkel, mas a mentalitas, mas a felepites es szinte mindent lehet, ezert szereti. Aztan kozoltem vele, hogy azert vagyok itt, marmint Angliaban, mert szeretnek nyelvet tanulni. Ugyanis csodalkozott, hogy ingyen takaritom a WCket egy vendeghazban. Majd elujsagolta, mennyire komoly es intelligens vagyok :) Meg hogy a legjobb hely, ahol angolt lehet tanulni, az az angol kornyezet, hiszen mar alapszinten tudok angolul, es ez eleg hogy itt legyek, de ha kozgazdasz leszek, mindeig a topon kell lennem, folyekonyan kell beszelnem es szakszavakat hasznalni. Miutan kezdett kisse frusztralni a dolog, de tenyleg, mondtam neki, hogy megy a vonatom. Mert elkezdte mondani, hogy hova fogunk menni. Es az a jo, hogy a vonatom tenyleg ment, igaz, harom oraval kesobb, de nem hazudtam neki. Azt nem kerdezte. Csak azt, hogy honnan. Mondtam, hogy a Victoriarol, es elmagyarazta, hogyan kell odamenni, es elkisert egy darabig. Aztan folytattam megkezdett utamat. Atmentem a Hyde Parkba, majd az Oxford Streetre, ott nezelodtem. Ott tortent a masik kalandom. Epp fizettem valamit. Mar masok is mondtak, hogy gonosz fejem van, meg szivatnak azzal, hogy hogy tudok kinezni neha. Itt is, a haverom, aki irni tanit, Mike elnevezett Grumpy-nak, aki Morgo a Hofeherkeben, es nagyon huen illusztralja a fejemet, es el is tudom kepzelni, hogy tenyleg neha vannak bamba pillanataim, de nem tudom most hogy nezhettem ki, ugyanis a penztaros srac, megkerdezte, mi bajom van, mert eleg hulyen nezek ki (nem ezt a szot hasznalta, nem tudom mit, de a lenyeg ez). Mondtam, hogy semmi, csak kicsit meg vagyok illetodve, mert idegen vagyok en itt. Aztan szinten elkezdtunk beszelgetni, es megallapitottuk, hogy vannak baratai Budapesten, bar nem jart meg ott. Meg hogy biztos az akcentusa miatt nem ertem tisztan amit mond. Megiscsak igaza volt Richardnak, a Kensington Park beli cimbimnek, hogy teljesen mas eletstilus van jelen Londonban. Amugy o is megallapitotta, hogy mennyire shy vagyok, es hogy tole felek-e vagy az idegen dolgoktol. Miutan mondtam neki, hogy mindketto jelen van, akkor vilagositott fel, mennyire joszandeku valojaban. Na mindegy. Ezutan elindultam, bementem meg vasarolni tulelodolgokat, meg megigertem egy-ket itteninek, hogy hozok meglepit. Meg amugy is ma touch rugby volt, es muszaj volt jonnom, mert meg egyszer sem voltam. Hat a szabalyokat annyira nem sikerult megertenem, es jonehany pontot miattam is kaptunk, de azt allitottak, hogy annyira nem veszes, es hogy az emberek altalaban ha eloszor jatszanak ennyi pontot szereznek: 0. Nekem meg vagy 3at sikerult (azt, hogy mennyit kaptunk miattam, arra ne terjunk ki meg egyszer). Meg ilyen szaomomra idegenek is voltak, es meglepodtek, hogy eletemben eloszor jatszom meg mennyire jo labdaerzekem van. Bizony :) Mar ha lehet labdanak nevezni ezt a cuccot. De azert jo volt, bar eleg benanak ereztem magam. Na megyek, mert holnap munka van, es amugy is tok sokat irtam meg elfaradtam az egesz napos setakban, de osszessegeben jo nap volt a mai! Csak meg annyi, hogy mikor az undergroundon utazgattam neha eszembe jutott, amivel Katie ijesztegetett amikor eloszor voltam Londonban vele. Hogy tudod, itt meg itt volt bomba ket eve. De hala Istennek nem tortent semmi baj!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyominyaral.blog.hu/api/trackback/id/tr171308148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

harangozó 2009.08.14. 15:14:10

Hu remélem Bringslaciék is úgy rágják a körmüket mint mi amikor kristóf fiunk futotta londont no meg nevijorkot, jó rendben New York. Micsoda mázli ,hogy még nem volt blog csak utómese

Nolymi 2009.08.14. 16:28:56

@harangozó: Ha mindent akkor probalnek elmondani, ha hazamegyek, akkor a sztorik fele lemaadna. Lehet hogy ez sem jutott volna az eszembe :) Igy sokkal jobb
süti beállítások módosítása