augusztus 2 :) Nagy nap

 2009.08.02. 13:49

Ma vasarnap van. Nagy dilemma volt eldonteni, hogy mi legyen a templommal. Most menjek el annak ellenere, hogy nem ertek belole tul sok mindent? Ugy gondolom, hogy a lelkem jobban tud taplalkozni ha magamban el vonulok, es Bibliat olvasok, illetve igehirdetest hallgatok. Aztan felkeltettek haromnegyed 10-kor, hogy szeretnek e menni, mondtam hogy nem, de nem tudtam visszaaludni. Tehat hogy, hogy nem, ugy jott ki a lepes, hogy 11-re elmentem Freddie-vel egy szabad evangelista gyulekezetbe. Ez all eddig legkozelebb hozzam, mar amennyit megertettem belole. Felolvasott egy csomo mindent Mark evangeliumabol, megmagyarazta mind a negy tortenetet (lepras ember meggyogyitasa, vihar lecsendesitese, Legio kiuzese es a halott kislany feltamasztasa), majd megprobalta a parhuzamot a tortenetek kozott bemutatni, de ez meghaladta az angoltudasomat... Eleg kicsi gyulekezet, de ebbol adodoan valoban kozel allnak az emberek egymashoz. Oda is jottek hozzam harman is, hogy je, tenyleg te is az Oak Hallnak dolgozol, mennyi idore jottel, jol erzed magad, tenyleg Budapesti vagy... Mellesleg annak ellenere, hogy Otford nem valami nagy lelekszamu falu, minenfele templom megalalhato itt! Mindegy.

A masik, hogy panaszkodtam a szabadnapjaim miatt. Hat igazabol ez is aldas. Ugyanis Dani holnap repul Londonba, amikor nekem szabadnapom van! Azota nem lattam, hogy elutaztam Kolkedre! Sot, elotte sem. Julius 3-an talalkoztam vele utoljara. Pont egy honapja!!! Es holnap ha minden igaz, egyutt tudunk lenni egy kis ideig! Nem kell szabadnapot cserelnem meg semmi! Hat mi ez, ha nem ajandek?!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyominyaral.blog.hu/api/trackback/id/tr191283077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bringóslaci 2009.08.02. 22:17:21

Kedves Noémimk!
Úgy örülünk, hogy Danival találkozol. Pusziljuk őt, de meg persze téged mindenekelőtt!
Kérlek, számolj be holnap, hogy mi van veletek?
Most átadom Anyának a pennát, vagyis a klaviatúrát.
Puszi!!!!!!!!!!!!!!
Én is puszillak,mindkettőtöket!
Anya
süti beállítások módosítása