2009.07.20. 22:46

Koszonom mindazoknak, akik kommentalni probaltak, de azert probaljunk meg legkozelebb ne e/mailokat irogatni, hanem hozzaszolni :) De a szandek a fontos.

Ma van egy hete, hogy idejottem. 168 oraja mar itt voltam, kb fel 8kor erkeztem, ez azt jelenti, hogy ugy 170 oraja vagyok itt. Nice try! :) Ma megmutattam nekik a focitehetsegemet :) Nemetorszagban is merfoldko volt. Bar ok inkabb ropizni szeretnek, mint focizni. Sebaj. Az angoltudasom kb ott van, hol egy hete. Neha, amikor azt hiszem, fejlodott, ra kell jonnom, hogy egy olyan ember beszedet hallottam, aki lassan es szepen beszel, es nem nehez megerteni. Az emberek megtanultak, hogy lassan kell hozzam beszelni, es hogy elsore ugysem fogom fel a dolgokat. Neszmely tovabbra is hianyzik, nagyon, de van valami, amit ajandekba kaptam. Meghozza az, hogy bar nem Neszmelyen, de a pusztaban vagyok, es itt a lehetosegem arra, hogy hallgassam Isten szavat. Bar vannak dolgok, amik elvonjak konnyen a tekintetemet Rola, de ki kene hasznalnom a lehetosegeket! A prayer meetingbol ma viszonylag sokat ertettem a fent emlitett okokbol kifolyolag. Ja igen, amit irni szerettem volna. Tegnap este elvittek egy baptista istentiszteletre. Neha kicsit Vidam vasarnap feelingem volt tole, hogy enek, imadsag, enek imadsag, de igy rendesen, tehat gitar, zongora, szoloenekles... Meg ez egy viszolnylag kis gyulekezet, tehat istentisztelet kozben bele-bele szologattak az emberek. Valaki mogottem folyamatosan hummogott, amikor az ember aki beszelt valami jot mondott. Meg megneztunk egy reszletet a Star Warsbol, nem tudom melyikbol, de ott volt a Yoda :), a robot, az ember, es valami repulot kellett a mocsarbol kiemelnie az "ot korulvevo ero" segitsegevel. Aki latta, tudja. Es ennek kapcsan meslt valamit a 2 Timoteus 1, 1-14 alapjan Pal es Timoteus kapcsolatarol, hogy a hitnek hogyan kell novekednie (sajnos olyan melysegekig nem jutottam el). Igazabol gondolkoztam ezen, es arra jutottam, hogy a szokasaim rabja vagyok. Azert, mert Pasareten nottem fel kabe, es nagyon nagyon szeretem, nem kellene ennyire szkeptikusnak lennem. Nem arrol van szo, hogy esz nelkul mindent el kell fogdnom, de ha megszurom a dolgokat, nem lehet nagy baj. Amugy pedig hinnem kell azt, hogy Isten segit nekem meglatni azt, mi helyes es mi nem. Az eneklessel lenne baj? Vagy a gitarral, vagy mivel? Hiszen olyanokat is enekeltek, amit ismertem (persze nem otthonrol, hanem Nemetorszagbol). Mi is szoktunk enekelni. Na mindegy. Nem torom magam ezen. De ha van valakinek velemenye, igazan megoszthatna velem.

Neszmelyen erezzetek jol magatokat, Amerikaban is, aki ott van :) Megprobaltam elkuldeni egy levelet, de nem tudtam, kinek kell cimezni. Ha megerkezik, orulok neki, ha nem akkor ugyis mindegy. Legalabb tudjatok, hogy milyen kedves probaltam lenni!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyominyaral.blog.hu/api/trackback/id/tr881257709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása