ennyi

 2009.08.26. 21:22

Ez az utolso bejegyzeseim egyike lehet. Ugyanis ma volt az utolso munkanapom, ezutan igazabol egy ketnapos csaladi nyaralas kovetkezik, es tunok haza. A mai nap szinten rossz volt, de csak miattam. Ugyanis sikerult osszeszednem valami nathat, es a hasamat vagy elrontottam tegnap, vagy a betegseg nem az agyamra hanem a gyomromra ment (ej de vicces vagyok) es ugy faj a hasam, hogy alig birok allni. Es igy kisse rossz volt vegigdolgozni a delutant. Raadasul a konyhaban voltam, mondjuk masodszor, es ennek koszonhetoen harom asztalra nem jutott parolt sargarepa, mert VALAKI, aki a sargarepat pucolta, valahol elszamolta magat es kevesebbet mert ki mint kellett volna. Ezutan mar nem csak fizikailag ereztem magam rosszul, hanem lelkileg is, tehat az utolso fel ora eleg rossz volt. Raadasul Pierre is elmegy reggel. Nagyon nincs kedvem az elkovetkezo ket naphoz. Ha mar ennyire a veget jarja minden, akkor inkabb menjunk haza. Bar mondjuk ott sem lesz sokkal jobb, belecsoppenni a lakasfelujitas kozepebe, ami szinten csak azert kellett, mert szivargott a szennyviz a lakasunk kozepen egy repedt cso miatt. Nincs se konyha se nappali, se semmi raadasul minden vackot a mi szobankba hurcoltak be, tehat szobam sincs, ahova elvonulhatok depressziozni, a kutya sincs otthon, hogy elvonuljak maganyomban kirandulni vele, es kedden kezdodik az egyetem, amitol meg amugy is kicsit felek. Szoval ez van velem. Ahelyett hogy orulnek, hogy van hova hazamenni. Legalabb vasarnap megyek Pasaretre. Vegre egy jo dolog. Hianyzik mar nekem az elo istentisztelet, amit ertek is. Mert azert az megiscsak mas, mint vegighallgatni egyet, amibe barmikor belezavarnak, vagy elkezdek gyonyorkodni a tajban. Meg az ottani emberekkel is talalkozhatom, mar egyaltalan ha mennek. Meg azert van nehany tervem is, csak nem tudom, hogy lesznek megvalositva. Na mindegy. Anyaek ma Londonban voltak, nem tudom mi tortent veluk, mert errol nem sikerult beszelnunk. Gondoltam kihasznalom ezt a ket napot es a teamtagokkal vagyok, ugysem talalkozom veluk soha. Na jo, nagy reszukkel. Ennyi

A bejegyzés trackback címe:

https://nyominyaral.blog.hu/api/trackback/id/tr361340657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

harangozó 2009.08.26. 23:27:50

Nahát milyen furcsa , énis is az utolsó szabanságos naokon már nyomulnék haza, pakolás robogás . Itt pasaréten masszivan várjuk a kalandozó spéci élményeket és tapasztalatokat begyüjtő tesvéreket, különösen akik egyegész nyarat öregedtek és mint felnött emberek suhannak a hazai lépcsőkön . Vasárnap Kálmán bá + urvacsi lesz, meg picit harangozunk is
süti beállítások módosítása