Intelligens!

 2009.08.14. 20:12

Szoval hogy a mai naprol is irjak valamit. Nem tortent velem semmi, csak sikeresen leegettem magam, es eddig csak en tudtam rola, de olyan szanalmas, hogy meg kell osztanom veletek! :) Tehat eppen az altalanos takaritast vegeztuk a hazzal kapcsolatban, es mivel en tudtam, hogy hol van az kerti mosdo, elvallaltam, hogy kipucolom. Nem is volt semmi baj, egeszen addig, hogy miutan az osszes pokhalot leszedtem es felkeszultem az indulasra, szomoruan konstataltam, hogy bezartam magamat kivulrol. Hogy hogyan, arrol fogalmam sem volt, de nem birtam kinyitni. Egy ideig probalkoztam vele, aztan az ablakon kezdtem kiabalni, de mivel outside van, ezert egy lelek nem jart arra. Aztan rajottem, hogy ha kitorom magam, pont van annyi res az ablakon, hogy kiferjek rajta. 5 percnyi szerencsetlenkedes vegeredmenye, hogy az ablakot belulrol megtisztitottam, az osszes pokhalot a hajammal leszedtem, ami megmaradt kivul, beutottem a kezemet, a labammal nagyon hajlekony mozdulatokat vegeztem, tehat elegge fajt, de kijutottam! Es pont akkor setalt el a lany, akivel dolgoztam. Miutan elmeseltem neki, megneztuk kivulrol az ajtot, es most jon a legjobb resz: kiderult, hogy nyitva volt egesz ido alatt, csak a masik iranyba huzogattam a kilincset... (angoloknal minden forditva van, a villanykapcsolo akkor eg, amikor azt hinne a magyar ember, hogy le van kapcsolva, az autok is rossz oldalon mennek, ezek szerint a kilincset is felfele kell rangatni)

A bejegyzés trackback címe:

https://nyominyaral.blog.hu/api/trackback/id/tr281309929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

harangozó 2009.08.15. 08:02:34

Ezeket a tapasztalatokat bizony csak igy lehet begyüjteni és a túlélés után egyre izmosodik az ember a probléma megoldó képességében. Köszi hogy olvashatjuk a történeteket, még ha kissé rövidülnek is körmeink. Lessük a gépet mi lesz ma? Brrr húúú aúúú
süti beállítások módosítása