Ma

 2009.07.30. 23:01

Engem szivatnak ezekkel a szabadnapokkal. Holnap, szombat delelott es vasarnap ugyebar day offom van, erre megkaptuk ma a jovo hetet. Melyik nap? Hat persze hogy a hetfo. Gyakorlatilag negy nap egymas utan, az az egy delutan nem oszt, nem szoroz, de utana vegiggurcolom a hetet a vasarnap delutan miatt :( De nezzuk mindennek a jo oldalat. A heten elhataroztam, hogy mindig megyek futni reggel, most haromszor voltam, es mindig tobbet, de azt hiszem, ma megtalaltam a megfelelo utvonalat. Ugyhogy jovoheten legalabb rendszeresen fogok jarni. Nagyon csodalatos itt futni. Alig egy ket auto, a legtobben alszanak. Uj napi programom, hogy felkelet 7 elott 5 perccel, fel 8ig futas, haromnegyedik reggeli, es zuhanyzas meg csendesseg hogy a prayer meetingre kesz legyek. Nagyon nyugis. Csak ma egy mokus es ket vagy harom nyulat lattunk (ma egy svajci lannyal voltam, de o is elmegy szerdan :(). Meg este kimentem setalni, es akkor is lattam ket nyulat. Amugy itt a nyulak es mokusok nem sokban kulonboznek. Mindket allat ugyanugy nez ki, csak a nyulnak hosszu fulei, mig a mokusnak hosszu farka van. Na mindegy. Amugy ma a prayer meeting jo volt, mert itt van 8 amerikai, es veluk egyutt tanulmanyoztuk a Bibliat, mondjuk nem sokat ertettem belole, de igaza volt a vezetonek, hogy Isten ott volt, es ez eleg ok az oromre! Meg azok a legjobbak, peldaul valamelyik nap, ilyen nemzetkozi imacsoportok. Egy angol, egy magyar es egy svajci, mindenki a maga nyelven. Jut eszembe, tegnap vicces volt, mert a francia, a magyar es a svajci angolul beszelgetett egymassal. Jo, annyira nem vicces, de nekem tetszett :P

A bejegyzés trackback címe:

https://nyominyaral.blog.hu/api/trackback/id/tr121278681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása