sokminden

 2009.07.29. 22:45

Vegre szerda! Mar csak holnap munka, aztan pentek es vasarnap egesz nap day offom van meg szombat reggel. Egyik lannyal terveztuk, hogy vasarnap meglepjuk magunkat a legolcsobb londoni Lion King musicallel, de a honlapon nem arulnak jegyet. Viszont beleultette a fulcskembe a bogarat, ezert ha vele nem is, a megsporolt penzemen majd anyaval megnezem, addig a fiuk csinalnak valami mast (mondjuk Dani elmegy apaval megnezni a Cricket stadiont. Dani jut eszembe, mar van harom teafiltercimkem neked, de itt ilyen kiloszamra veszik a teakat es mind filter nelkuli). Mert Andrew mondta, hogy tud egy helyet London belvarosaban, ahol az aznapi eloadasokra felaron aruljak a megmaradt jegyeket. Egy probat meger nem, anya? Na mindegy, addig meg van ido. A kezem torpara ment a sok hulye takaritastol, nem tudom elegge kenegetni, ugy kiszaritotta a sok katyvasz, amivel dolgozom. Annyi baj legyen. Holnap megint megyek CoachCleaningelni. Tegnap amugy vicces volt, mert egy sraccal, Mike-kal elmentem ugyebar garazst takaritani, es mivel nem tul sok fogalmam volt hogy mit tudok csinalni, amig o a szekrenyben uj helyeket keresett a dolgoknak, az en feladatom az volt, hogy leirom egy ilyen matricara (nevcetli, ahogy Kolkeden mondjak. Ugy latszik, mindig ilyen feladatokat kapok :)) hogy mi van ott. Igy olyan ertelmes szavakat tanulhattam, mint seal (valami szigetelos cucc), vagy bump stop, ami ha midnen igaz valami utkozesharito lehet... Es tok aranyos volt, mert amikor nem tudtam, hogyan kell irni, sosem mondta meg, hanem ki kellett talalnom! :) Na mindegy.

Szoval amit le szerettem volna irni, az az, hogy vasarnap nem probaltam meg meg egyszer a baptista istentiszteletet. Bar rajottem, hogy a szokasaim rabja vagyok. Mert ok ugy "szoktak meg", hogy feltartott kezzel enekelnek. En ezt nem feltetlenul itelem el, de nem tudom ugyanezt megtenni. Szerintem mas modja is van annak, ahogy a tiszteletunket es imadatunkat fejezzuk ki. Peldaul ok nem mindig ugy imadkoznak, hogy lehajtjak a fejuket es becsukjak a szemuket. Nekem ezt a Molnioviban ugy magyaraztak meg, hogy azert kell ez, hogy jobban tudjunk Istenre figyelni :) Na, ok ezt igy nem szoktak meg. De arrol sem en tehetek, hogy pasareten nottem fel, es hogy ezert ilyen "szokasaink" vannak. Egyszeruen szeretem es nem szeretnek valtoztatni rajta. Szoval ezekkel a gondolatokkal telve, mikor szilardan elhataroztam hogy csakazertse megyek vasarnap delutan, es beultem a nagy szobaba az MP3-mammal igehirdetest hallgatni, odajott hozzam Barbs (magyar lany, aki amugy Baar-madasos volt, szoval van fogalma arrol, hogy mihez vagyok "szokva" :)), hogy nincs e kedvem egy masik csoporttal egy masik templomba jonni, az kozelebb all hozzam. Szoval igy keveredtem egy anglikan istentiszteletre, ami tenyleg kozelebb allt hozzam, bar nagyon sok minden tortent, es a vegere egeszen untam, foleg mert nem nagyon ertettem, mirol van szo. A baptista pap (vagy lelkesz) legalabb lassan es tagoltan beszelt, igy en is megerthettem. Az a vicces, hogy indulas elott mikor ultem es bamultam ki a hatalmas ablakon es hallgattam az istentiszteletet, kiszurtam azt a nagy es szep templomot, ahova utana egy oraval mentem. Ha minden igaz, ezerhetszazhuszon valahanyban epitettek, es ma is templomkent mukodik! Utana beugrottunk megnezni a Knole parkot, ahol a szarvasok tomegesen elnek, egy rakatot lattunk, es azt mondtak, hogy a kezunkbol is elfogadjak a taplalekot, ha akarjuk. Valamikor visszamegyek oda.

Na, azt hiszem mindent leirtam. Ja nem, a legfontosabbat nem. Nem tudom, jol teszem e hogy ezt ideirom, de ha barkinek valami kifogasa van szoljon, letorlom. Szoval egy leanyzo, akit Kolkedrol ismerek, egy leveleben beszamolt arrol, mennyire neki szol az Ige, amit kapott a heten, minden nap olvasgatja, mert neki irtak! Es olyan halas a szivem Istennek! Meg sosem eltem at ehhez hasonlot. Tul onzo vagyok es sokszor nem tudok mindig egyutt orulni masokkal! De tulcsordulo hala volt bennem! Letezik ilyen is! Es egy masik lany is irt, hogy mennyire jo volt a 7-es szoba es hogy orul hogy ott volt! Ennek nem lehet nem orulni!!! Olyan jo atelni ezeket!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyominyaral.blog.hu/api/trackback/id/tr221276609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása