Ki kell irnom magambol

 2009.07.21. 21:57

Ha az eddigi 8 napot meg kellene kulonboztetnem, mindegyiket jonak mondanam. Kiveve a mait. Na jo annyira nem volt rossz, de nem volt tul jo. Nem igazan tortent semmi kifejezetten rossz, csak kicsit rosszabb volt, mint azt remeltem. Pedig nem is indult rosszul. Ja de. Mert ugy volt, mar vagy szombat ota (amikor megkaptuk az eheti beosztast), hogy ma du a konyhaban fogok dolgozni, es elore feltem tole. Aztan a prayer meetingen valami Coach-ot emlegettek, es felbukkant az en nevem is. Nem is ertettem, miert kell a coach cleaninghez 5 ember. Azt hittem, a coach alatt a kis kek minibuszt ertik. De nem. Aztan elkezdett magyarazni valamit a Cam, valamit a lunch-csal kapcsolatban, es annyira ossze voltam zavarodva, hogy azt hittem, a reggelirol beszel, aztan felfgotam hogy nem, hanem ebedet kell csomagolnom, mert megyek veluk kocskliningre. Na ekkor mar vegkepp nem ertettem a dolgot. Meg akkor sem, amikor elindult a kek minibusz. Aztan mikor megerkeztunk a garazshoz, es rammosolygott a ket emeletes (nemigen mini)busz, kezdtem kapisgalni a dolgot. Sot, az a resze talan kifejezetten jo volt, belulrol emeletes buszokat takaritani, kozben gondolkodtam, almodoztam, csak a szokasos dolgok. Volt ebedszunet, tizorai, minden. Ugy gondoltam, jo itt lenni, mert a konyhat is meguszom. Ezzel szemben 3kor kijelentette nekem valaki, hogy szuksege van valamire a Manorbol, tehat elhoz engem, mert a konyhaba kell mennem. Hat jo. Ha ez kell, legyen. Repat pucoltam, szerencsetlenkedtem egy sort. A napom ott romlott el, amikor kora delutan itthon segitettem, es rajottem, hogy rosszabb vagyok angolbol, mint barmikor maskor. Ha a nyelvtehetseg azt jelenti, mennyire hamar szokik hozza a fulem a nyelvhez, akkor nekem az minuszban van. Teljesen elszomorodtam. Jo, tudom, egy het nem olyan sok ido, de SEMMI! Ma probaltam beszelgetni valakivel, es annyira nem jott ossze, hogy az csak na. Meg alapszavak sem. Az igeidoket sosem tudom hasznalni, amit mondanak, arrol fogalmam sincs. Ennyire hulye nem lehetek! Mit kellene tennem? Hat het rohadtul keves ido, hogy fejlodjek, foleg mar csak ot van hatra. Nem szeretnek ugy hazamenni, ahogy jottem, azaz 0 hasznalhato nyelvtudassal es egy 35 pontot ero nyelvvizsgaval a zsebemben :( Jajj. Amugy errol beszeltem multkor. Hogy kabe ez a legnagyobb problemam. Ki kene hasznalni az idot. De hogyan?

Mellesleg ha minden igaz, holnap (day-offom van) talalkozom egyik kedves rokonommal, aki segitett eljutni ide. Kis pihi nagyon nem art. Pedig most csak ket napot dolgoztam. Pont mahoz 5 hetre repulnek anyaek. Kivancsi vagyok, hogy akkor milyen erzelmeim es gondolataim lesznek...

A bejegyzés trackback címe:

https://nyominyaral.blog.hu/api/trackback/id/tr81259747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csezso74 2009.07.22. 11:39:09

Szia Nolymi:)

Ne add fel, hidd el, elobb utobb csak elojon az angol tudas! Majd meg irok es te is irj meg sokat mert jo olvasni!

Udv,
Zsolt

Bringóslaci 2009.07.23. 07:31:00

A próbák is az Úrtól vannak, aki a te javadat akarja!!!
Nem elcsüggedni!
Apa

anabanana 2009.07.29. 00:31:05

drága Nojmi!
can you pls chill???? tudom, hogy ez mostmár nem az első heted, de én csak most jutottam ide!:-)
szóval guess what? nekem kb félév kellett h azt higgyem már tényleg jó vagyok!!!! szóval nyugi!!!!
6 hét alatt pedig RENGETEGET lehet fejlődni, és fogsz is. Mondjuk jobb ha inkább a külföldiekkel vagy, mint az itthoniakkal:-)
sok pusziiiiiiii

Nolymi 2009.07.29. 22:52:13

@anabanana: Szia Anna! Koszi hogy irsz!!! :) Hat, a fejlodest meg tenyleg nem erzem, de mar kinyitottam a nyelvkonyvem, meg a kiejtesemet mindig kijavitjak. Igy tegnap pl rajottem, hogy nagyon konnyu a warm es worm szot osszteveszteni :)
süti beállítások módosítása