semmi kulonos mar megint

 2009.08.18. 21:53

Hogy repulo az ido. Pont egy het mulva jonnek anyaek, es mar varolistan vannak=felkerultek arra a listara, hogy mikor jonnek a VIP vendegek, raadasul nem is akarhol fognak aludni, hanem a fofofofonok vendegszobajaban. (Ugyhogy igyekezzetek ne szegyent hozni a fejemre ha lehet ;))  Ma amugy elvittek coachcleaningelni, pedig nem is volt tervben, utana egesz delutan Pierrel dolgoztam. Na jo, "dolgoztam" Egy potkocsibol kellett a hasznalhatatlan dolgokat atpakolni egy kontenerbe. Szoval amikor talaltunk ket rudat, amirol fogalmam sincs, mik voltak, elmentunk a kertbe gerelyt hajitani. Aztan talaltunk egy matracot, leultunk arra es egyenkent dobaltuk a kontenerbe a fadarabkakat. Meg amikor valami nagyobb dolog volt, pl egy WC csesze vagy tukor, akkor a nehezebb dolgokkal szet kellett torni oket. Aztan fel otkor, miutan visszatertunk a teaszunetbol, otpercenkent megkerdezte, mennyi az ido es nem csinaltunk semmi erdekeset, leszamitva hogy megtudtam hogy mennyire stupid vagyok es utogetett a faval :) Amugy poen volt. Es csinaltam kepet a coachrol, de csak egyet, nem mertem sokat mert igy is szinte ram vartak, hogy fejezzem be a porszivozast. Amugy nem kellemes egy emeletes buszt takaritani. Igazabol a tarsasag az, ami megjavitja. Meg van meg valami, ami tortenik. Megpedig az, hogy allitolag ez minden idok egyik legnagyobb kedd esti gamesnight-ja. Harom roplabdanyi csapat van itt, na jo, tobb, kb 27-29 ember. A szervezo srac tok lelkes, epp a jatekon gondolkodnak, szoval megyek is. Aztan egy het mulva latom a szuleim!!! (...)

A bejegyzés trackback címe:

https://nyominyaral.blog.hu/api/trackback/id/tr591320612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bringóslaci 2009.08.19. 08:11:04

...és ez lesz a legnagyobb élmény :D))))
Elméletileg röpke 6 hét után, 27-én újra együtt a csapat! Megyünk felfedezni a nagy Londont!

Nolymi 2009.08.19. 15:32:27

@Bringóslaci: Olvadozom! A kis csipet-csapat! Igy jobban hangzik, nem? :) Mellesleg en Kolked elott ota nem talalkoztam Danival, tehat nyugodtan szamolhatunk 8 hettel!

Bringóslaci 2009.08.20. 08:17:42

Nem fogunk szégyent hozni szegény fejedre!
Köszi a szervezést!
Írok magánba is.
Puszi, Apa
süti beállítások módosítása