durva

 2009.08.11. 15:22

Hogy mi minden tortent itt tegnap este. Persze a felerol lemaradtam, csak a szobatarsamtol hallottam. Szoval a lenyeg az, hogy majdnem elvallaltam a HotChocolate-ot az egyik lanytol, hogy le tudjon menni a faluba Salsazni, de hirtelen eszembe jutott, hogy hetfo az egyetlen nap, amikor foci van, es azt ugyebar nem lehet kihagyni. Na mindegy, ez csak az elozmeny. A dolgok ott fordultak meg, amikor a szobatarsam, aki tenyleg elvallalta, elkezdte meselni, hogy mi minden tortent a terrace lounge-ban, forrocsokizas elott/alatt/kozben. Nem szeretnek tul sok velemenyt fuzni a dologhoz, es nem is tudom, mennyire kene ezt leirni, de ha valakinek valami ellenvetese van, irjon egy emailt es azon nyomban kitorlom. Mindenesetre leszogeznem, hogy a nemetek ilyen esetekben hasznalnak fuggo beszedet, hogy en teljesen elhatarolodom a tortentektol es azt irom le, ahogy visszahallottam. A velemenyem meg megtartom magamnak es annak, akit erdekel... Szoval az tortent, hogy az esti megbeszeles utan, a vezeto no felallt es azt mondta, hogy Let's pray. A bibi a dologban, hogy hozzatette azt is, hogy on tounge. Es a hirek szerint vagy 10 ember felallt es el is kezdett nyelveken szolni. Ezen kisse nagyon megdobbentem. Igazabol nagyon kivancsi vagyok, hogy hogyan tortenik egy ilyen, ugyanakkor kicsit megremiszt is. A szobatarsam ketsegbeesetten meselte, es egy nagyon durvan jo beszelgetes kovetkezhetett volna, ha tudok angolul. O ilyenkor ugy utalom hogy nem tudom kifejezni pontosan magam. Annyi gondolatom volt, mert gyakorlatilag egy nagy titkat osztotta meg velem. En meg nem tudtam neki elmondani! Barcsak tudnek angolul! Annyira erdekes lehet es hasznos mas emberekkel megosztani ezeket a tapasztalatokat, vagy inkabb ajandekokat. Miutan rajohettem itt, hogy a szokasaim rabja vagyok, szerintem valamennyire mindenki igy van ezzel. Es mas szokasokat megismerni, meg azt, hogy hogyan tudnak gondolkodni velem egykoru emberek, erdekes. Csak ahhoz kell egy kozos nyelv is, eddig pedig nem talaltunk olyat. Szombaton volt a masik, amikor erre rajottem. Egy jo beszelgetes, aminek gatat vetett a nyelvtudatlansagom... Na de ne tereljuk el a temat. Megkerdeztem egy-ket embert, hogy mit gondol errol, es kulonbozo valaszok szulettek. Mivel en meg vagyok gyozodve arrol, amit elso Neszmelyen magyaraztak el, ezert nem tudom megvaltoztatni a velemenyem. De eddig olyan tavolinak tunt ez az egesz. Most meg nem. Na mindegy.

A bejegyzés trackback címe:

https://nyominyaral.blog.hu/api/trackback/id/tr901302932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

harangozó 2009.08.11. 22:14:51

Nahát milyen tuti jó látni hogy élesben is stabil jány Nolymi.A kiváncsiság szerintem természetes de állitolag nem veszélytelen. Talán jobb kimaradni hiszen a hátterét végképp nem ismejük. Azt hiszem nem mindegy melyik csapatban focizunk, még ha sántácska is a hasonlat. Sokszor éreztem hogy valami nem ok ,bár konkrétan nem tudtam megindokolni. Ugy tünik minden izgivel együtt Nagy kaland egy ilyen kinti meló. Persze Pasaréten is van adrenalin: besurranó tolvajok jártak pedig nem is hivtuk őket, sajnos gyanús hogy nem hozni hanem vinni akartak, remélem a reggeli leltárnál minden ok lesz. A legfontosabb sajnos hoy lett helyismeretük, viszont ismerjük a pofijukat/ szivesen kihagytam vóna/. milyen különös , az infónak sok oldala van. pardon kicsit hosszú lére nyúltam , vajon Dani hogy birkózik? Au holnap akció dus nap lesz mindenkinek
süti beállítások módosítása