igen

 2009.08.07. 21:38

Igen. Ugy van. Mar megint igazam van. Sokkal konnyebb angol billentyuzetrol irni, mint franciarol. Nincsenek osszekeverve a betuk :) Tegnap este a team lounge-ban Matrix 3at neztunk, de Pierre kolcsonadta laptopjat igy probaltam valamit osszeszerencsetlenkedni tegnap este. De kiegeszitesre szorul az, amit irtam. Ugyanis tegnap a very big prayer meetingen egyszer azt csinaltuk, hogy -miutana alljon fel a team es mutatkozzon be meg minden- mindenki menjen oda a legkozelebb allo/ulo emberhez, igy alakultak civil-teammember parok, es akihez odacsapodtam, egy no, aki bemutatkozott ezert fogalmam sincs, hogy hivjak, megkerdezte, hogy ismerem-e Evat es Zolit, hiszen ok voltak az elso magyarok, akik itt voltak. Hat mondom, koszonom szepen, oket eppen nem ismerem, mert bar Magyarorszag meglehetosen kicsi, de azert megiscsak el benne 10millio ember, es ha ez nem is lenne eleg, kabe a ket leggyakoribb nev. Egyszer olvastam egy konyvben, hogy a leggyakoribb noi nev a Zsuzsa es az Eva, mig ferfiaknal a Zoltan es a Laszlo. Hat o pont beletrafalt a kozepebe. Ez nem is lenne olyan erdekes, de a sztori folytatodik. Ugyanis ma volt szerencsem Judy-val dolgozni, o a fofofofonok felesege, egy merhetetlenul kedves no, nagyon aranyos (mondjuk megvannak a maga 'dolgai'. Pl ma kicsereltettette velunk a tegnap megcsinalt szobakban a torolkozoket, mert nem egyezett a parnahuzat szinevel...) de amugy tenyleg csupa szeretet. Es mikor epp a loundry-ban voltunk (ez ilyen mosokonyha szeruseg, csak nyilvan nagyobb), elovette ezt az Eva-Zoli temat. Vele is megosztottam a hirt, hogy nem, nem ismerem oket, de mikor kimondta a vezeteknevuket, rajottem, hogy igen, ismerem oket, meghozza annyira, hogy a szuleimmel mondhatni havi rendszeresseggel talalkoznak, es az is eszembe jutott, hogy Dani ket evvel ezelott majdnem az o segitsegukkel jutott ki Angliaba. Azaz ide jott volna. De meg jo, hogy nem tette meg, mert akkor en nem lennek most itt! Erre mondjak, hogy kicsi a vilag, nem? :) Ezutan percekig csodalkoztam, hogy de meg mennyire!

Faj a szivem, mert holnap coachcleaningeles lesz, de nem megyek, mert ha minden igaz csaknem en maradok a hazimunkara, a tobbiek a konyhaban fognak fozni arra a 60 emberre. Tok fura, Nemetorszagban 50 volt az atlag, ami kicsit tobb munkaval jart az a 80 fo koruli volt, es 120 mar sok volt, de meg akkor sem volt megallas. Itt ki vagyok akadva a 60 miatt. Na jo, nem kiakadva, de mar elore el vagyok faradva. Amugy ma arra is rajottem, hogy (ITT) jo dolog vasalni. Nyugis munka, lehet TVt nezni meg minden. Visznt mar jol jonne egy day off, mert kezdek faradni. Aztan lassan elerkezik az az ido, hogy visszafele 'kell' szamolni az idot... Durva. Meg tokre emlekszem arra a szituaciora, hogy utazom a repterrol az easybuson, nezek ki a fejembol es irom a gondolatomat, hogy milyen hamar el fog telni az ido. De van meg tobb, mint ket hetem!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyominyaral.blog.hu/api/trackback/id/tr241295598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

harangozó 2009.08.09. 21:42:34

Jó este van kedves Noémi! Multkor igérgettem ,hogy nyomom a pasaréti hireket , még nem tudtam ,hogy lesz is. Van. Ma Varga Robert bejelentette hogy jövö vasárnaptól Nagykovácsiban szolgál mint önálló lelkész ,elfogadva a püspök ajánlatát, és elköszönt. Azt hiszem érthetö ha ebben a korban szivesen önálló az ember. Kivántuk áldja meg az Úr az ottani szolgálatát is. Erről jut fejembe Noémi hogy áll az önállósággal? Most ott lehet gyakorlatozni. Jó dolog vagy nehéz?

Nolymi 2009.08.09. 22:58:13

@harangozó: Hat, eloszor is koszonom a hireket. Mikor eloszor hallottam, elegge megdobbentem. Es egy pillanatig el is szomorodtam, aztan rajottem, hogy onzo dolog emiatt szomorunak lenni, biztos igy jo ez. Az onallosag nehez kerdes. Az ember azt hiszi, hogy egy bizonyos kor utan egeszen egyertelmu ez az egesz, de szuksege van az embertarsa tanacsaira. Aztan azert onallo valaki, hogy mindezeket megfontolva meghozza azt a dontest, amit mas nem tud maga helyett. Szoval jo dolog, de nehez, mert sulya van ennek a dontesnek.

Nolymi 2009.08.09. 23:01:15

@harangozó: Az igazat megvallva szoktak ennel szebb estek is lenni itt :) de ha mindegyik ugyanolyan szep lenne, annak sem lenne sokkal tobb ertelme. Igy a jo!
süti beállítások módosítása