zullok!

 2009.08.05. 20:50

semmi kulonos nem tortenik mostanaban velem. Ma elment Silja :( Ha megfelelo mennyisegut dolgozom osszel a Margitszigeten, akkor megyek ki hozza a telen. Megigerte, hogy megtanit sielni, es alhatok naluk, kb 10 perces buszutra van a sipalya. Evek ota szeretnek megtanulni, de sosem volt lehetosegem ra. Szerintem iden sem fogok menni, de azert remenykedni jo benne. Az utobbi napokban egeszen kozel kerultunk egymashoz. Ma peldaul ebed utan (a cim ide vonatkozik) elmentunk setalni, hogy beszelgessunk, pedig etkezes utan majdnem mindenki bemegy a konyhaba segiteni, hogy hamarabb keszek legyunk. De tre egy ember vagyok, lelogtam :) Vicces volt, mert megprobaltunk nemetul kommunikalni, elvegre nekem az jobban megy, neki meg majdnem ez az anyanyelve, de nem tudott nemetul beszelni :) Ilyen keverten beszelgettunk. Angol volt az alap, de bele-belekeveredtek nemet szavak! De megertettuk egymast es ez a lenyeg, nem? Viszont visszajott a szobatarsam. Aki ma egy hete ment el, mert nem erezte jol magat es baj volt a gyomraval. Aranyos lany, de ez azt jelenti, hogy veget ertek a nyugalmas ejszakak, es hogy ujabb harom hetig nem fogom tudni kialudni magamat, es hogy nekem is hamarabb kell lefekudnom, nehogy felkeltsem. Altalaban 11 korul megyek agyba, ami nem olyan sok, es az elsok kozott vagyok altalaban, de o mindenkin tultesz. Neha 10-kor bemegyek a szobaba, es sotetben fekszik es zenet hallgat. A bibi az, hogy nagy ritkan (eddig egyszer), kb fel 11ig dolgoztam, tehat ha akartam volna sem tudtam volna megoldani a helyzetet. Amugy sajnalom, mert ugyis fel fogok kelni 7kor a szokasos reggeli kocogasomra (futas tulzas), es igyekszem halk lenni, ezert mindig ki is keszitettem a ruhaimat hogy ne zavarjam a zorgesemmel, de minden apro kis zajra felriad. :( Amugy ezt most miert is irtam le? Mindegy.  Legalabb valami. Holnap megyek coachcleaningelni! :) Ma pedig delutan gardening volt. Azt hiszem, ma volt itt tartozkodasom alatt a masodik olyan nap, amire azt tudom mondani, hogy jo ido volt. Sutott a nap. Kb 24-25 fok. Egeszen kifakultam... Amugy tud valaki valamit a batyamrol? Melyik orszagban van?

A bejegyzés trackback címe:

https://nyominyaral.blog.hu/api/trackback/id/tr481291314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bringóslaci 2009.08.05. 21:47:22

Mimi drága!
Olvasd el az előző üzimet! Ha minden igaz, a bátyád most közeledik London felé... Ezt csak óvatosan merem leírni. Ma kiváltottuk az eü.kártyát. Sikerült megtudnod, hol lehet London-kártyát kiváltani??? A lakásunkat elkezdték visszaépíteni. Ha minden igaz, 7végén kifestik, jövő 7en parkettáznak. Több törött csövet nem találtak. Valamikor ki kell költöznünk a lakásból néhány napra. Keressük, melyik híd alatt alhatnánk 4 éjszakát. ( Lehet, hogy a garázsban alszunk!!!) Apropó: Csillát holnap felhívom!
Puszi!!!!
süti beállítások módosítása