igazsag pillanata

 2009.08.03. 16:15

Szoval akkor most leirom, mi tortent, de nem irhattam le korabban, mert bizonyos gyengebb idegzetu szemelyek szivinfarktus kozeli helyzetbe kerultek volna, de mivel ismerem annyira, hogy neha tulreagal dolgokat, nem kockaztattam meg. :) Dani 14:54-kor a kovetkezo SMSt irta nekem: "Kepzeld Dusseldofban ket repuloter is van. Az egyikbol mindjart indul a gepem Londonba. A masikban vagyok en. Hogy akkor most mikor erek londonba azt nekerdezd" Bizonyos szempontbol szivem melyerol tisztelem Danit, hogy ilyen helyzetekben is mennyire nyugodt tud maradni. En az o helyeben ketsegbe estem volna, es nem tudom, mit tettem volna. De ez az egesz szituacio olyan danis. Nem tudom magam jobban kifejezni. Sajnalom, hogy igy alakult, mert most igy nem fogok tudni vele talalkozni fuggetlenul attol, hogy mikor repul tenyleg, illetve hogy eleri-e a celjat. Meg mar tokre elterveztem a mai napom, hogy bemegyek Londonba, egy darabig kovalygok csak ugy magamban, nezegetem a varost az embereket, utazgatok, aztan talalkozom vele, kicsit beszelgetunk, esetleg csinalunk valamit es tok jo lesz. Ehelyett mar tenyleg elkezdtem unatkozni es nem tudok mit kezdeni a sok day offommal, mar Pierre-nek is feltunk, hogy 10 elott nem kelek fel, es holnaptol kezdve indul a kemeny hetem, napi 10 ora alvas helyett vissza kell szoknom a 7-8 orara, meg ha minden igaz, futni is elmegyek, mert leeresztettem kicsit az elmult napokban. Bar ma hetfo van, ami azt jelenti, hogy ha nem esik az eso, akkor az esti munka utan ropi meg foci van :) Es az a legjobb, hogy csutortokon sem nekem kell csinalni a hot chocolate-ot, tehat ha jol jonnek ossze a dolgok, vegre elmegyek touch rugby-re. Mert nem tudom meseltem-e, de mult csutortokon Andrew elvallalta tolem, annak ellenere hogy aznap neki day offja volt, erre volt valami kavar a vendegekkel, es nem ment senki. De tudom mit szerettem volna irni. Hogy szombaton este (aznap delutan dolgoztam, szegeny en :)) a hot chocolate-ot csak 8 embernek kellett csinalni, annak a 8 amcsinak, es az egyikkel beszelgettem, illetve probaltam, es tok jo volt. Itt nagyon joarcok az emberek, mindig odajon valaki beszelgetni az epp aktualis csokimaker-hez! Megbeszeltuk, hogy milyen fantasztikus dolog a nyelvtanulas, es hogy ott, Amerikaban is probaltak beleverni a spanyolt, es szerette meg minden, de mivel az angol a vilagnyelv, nem volt motivacioja tanulni. Viszont mivel a szulei kinaiak, ezert nyilvan tud kinaiul, es nagyon orul neki. Jo, mi?

A bejegyzés trackback címe:

https://nyominyaral.blog.hu/api/trackback/id/tr161286289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bringóslaci 2009.08.04. 21:03:53

Drága Leányom!
Én, azaz a "gyengébb idegzetű személy" időközben felhívtam Krefeldet, s kinyomoztam, mi történ a piciny fiammal. Ha minden igaz, szerda este repül át Londonba. Hol fog éjszakázni???? Majd megoldja... legalábbis ezt mondta. Úgy látszik, az idegrendszerem még edzésre szorul. Szétvert lakás, csőtörés, gyerekeim a nagyvilágban, stb... Ilyen az élet! Kohóban vagyunk, formálódunk egy életen keresztül.
Puszi!
süti beállítások módosítása