ez ma mar a masodik

 2009.08.02. 23:49

Hat, azt hiszem Danival nem fogok megsem talalkozni, mert annyit irt hogy 18:00-ra legyek a Victorian, mert 18:30-kor indul a busz Exeterbe, addig meg nem tudja hol lesz. Na most en ezert nem vagyok hajlando 12 fontot fizetni, hogy Danika legyen olyan kegyes 10 percet ram szanni az eletebol... Bocsi. Szoval azt hiszem, ma vegleg bevegeztem a Babtistakkal :P Persze nem az emberekkel, hanem az istentisztelet modjaval. Tavol all tolem. Elmentem delutan meg egyszer az istentiszteletre, hatha csak a szokasaim rabja vagyok, es ezert nem tetszett eloszor. De ma sem tetszett, es nem hiszem, hogy eroltetni fogom a dolgot. Utana ket emberrel beszelgettem errol, es ok fogalmaztak meg jol a dolgot. Ugyanis ok nem szeretik azt a "szertartast", amit en szoktam meg. Es kijelentette Dave, hogy szerinte mindenki ugy dicsoitse Istent, ahogy sajat maga a legjobbnak latja. Ha ok ugy enekelnek, hogy a magasba emelik a kezuket, akkor tegyek, ugyanis az ember azt nezi ami a szeme elott van, az Ur azt, ami a szivben van. Ma kaptam egy nagyon kedves SMSt! Itt szeretnem kulon megkoszonni, nagyon jol esett!!! :) Remelem az illetekesek olvassak ezeket a sorokat!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyominyaral.blog.hu/api/trackback/id/tr761284156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása