:)

 2009.07.23. 16:02

Koszonom a biztato szavakat!

Bar az igazat megvallva nem tudok sok erdekeset irni. Ma is HotChocolate-ot kell csinalnom, ezert vagyok (voltam) szabad ma delutan. Tehat a mai napon is kimarad a rugby tuoch, ami megint rossz, mert mindenkinek ez a kedvence. Delelott a konyhaban voltam, de szerencsere az egyik magyar lany cserelt velem delutanra, igy mehetek takaritani. Az a nekem valo munka. Stressz nelkul, csak en a gondolataimmal meg a koszos dolgokkal :) Amugy ma kellene hogy kideruljenek az egyetemi ponthatarok, de szamomra nem lett nyilvanvalo hogy hol. Tehat vagy holnapig kell varnom, vagy igen. Szoval azt hiszem holnapig kell varnom. De annyira aranyosak voltak itt. Reggeli kozben meseltem (probaltam meselni) egy sracnak hogy mi a helyzet, erre odault mellem a prayer meeting elott hogy van meg 5 perc, ha gondolom imadkozzunk. Igazabol eloszor nemet mondtam, mert ugy gondoltam, mar egy ideje Isten elott van az ugyem, es O pontosan tudja, mi a helyzet, de azt hitte, felreertettem, ezert mikor meg egyszer megkerdezte, nem tudtam nemet mondani. Pedig mar azzal almodtam, hogy felvettek. Bar tenyleg nem tudom, miert izgulok. A jovom miatt a legfeleslegesebb. Hisz meg a vegen tenyleg tanar leszek...

A bejegyzés trackback címe:

https://nyominyaral.blog.hu/api/trackback/id/tr871263216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása