Megigertem

 2009.07.16. 16:14

Delutani pihin vagyok, mert este en csinalom a Hot Chocolate-ot, ami nem tudom, mire jo, de itt nincs 5 orai tea, itt este fel tiz orai kakaozas van. Mar kezdek faradni. De mar csak holnap kell dolgoznom es szombat vasarnap day offom van. Yeah!

(Par oraval kesobb: Azert HC-t sem olyan jo csinalni mindig, mert az egesz team elment rugby touch/ot jatszani, en meg itt maradtam egy sraccal, legalabb van idom blogot irni. Kezdek fuggo lenni. Le kene allitani magam, hiszen azt sem tudom, hogy olvassa-e valaki, mert kulonben nincs sok ertelme irni... Igazabol csak rolam szol, az meg tok unalmas)

Bemasolom azt szo szerint, amit akkor irtam, amikor utaztam a repterrol London belvarosaba!

"Most utazom a Londonba tarto autopalyan. A mai napon a kovetkezo dolgokra jottem ra:

1. Nem a repulo a kedvenc kozlekedesi eszkozom, bar nagy elmeny volt az ablak mellett ulni, foleg a viz felett. Viszont nem mindig orultem az informacioknak, amiket a kapitany mondott, pl nagyon eros az ellenszel es x ezer km-rel a fold felett repulunk...

2. Neha tudok szerencsetlenkedni egy sort, foleg ha egyedul vagyok.

3. Anglia es Magyarorszag kozott felulrol nincs sok kulonbseg

4. Eddig az autopalya sem sokban mas, bar erdekes, hogy a sofor a masik oldalon ul.

5. Az angolok a buszon utazva is tudnak hangosan horkolni.

6. Angoltudasom nincs olyan szinten, mint ahogy eddig hittem :(

7. A repulon nincs megkulonboztetve ferfi es noi mosdo, ezert nem erdemes perceken at az ajto elott varni tudva azt, hogy az egyik ures.

8. Angliaban a savok normalisan fel vannak festve (Ezt Andi kedveert :)

9. Ehes vagyok."

Lehet hogy sokan most kineztek, amiert ilyen dolgokat irok, de nekem annyira uj ez az egesz. Nem szoktunk utazgatni, eddig eletemben egyszer repultem es nem is emlekszem ra, mert kicsi voltam. Azokat, amiket leirok, a sajat elmenyeim, es tok erdekes ezeket egyedul gyujteni. Ugy ertem, mikor leszallt a repulogep, es mentem a nagy Angliaba, kicsit feltem, mert sosem tudtam, mi lesz a kovetkezo dolog amit tenni fogok. De pont emiatt olyan jo, hogy megis itt vagyok. Hogy sikerult lekuzdenem a sajat felelmeimet es gatlasaimat. Persze nem szeretnek elfelejtkezni arrol, Aki miatt most itt lehetek. Hiszen ittletem masnapjan a kovetkezo szavakat kaptam tole. Pedig aznap reggel tenyleg izgultam, mert nem tudtam, milyen munkam lesz es mennyire fogom megerteni oket:

"Vesd az Urra terhedet, es O gondot visel rad! Nem engedi sohasem, hogy ingadozzon az igaz." (Zsolt 55,23)

 A helyrol pedig annyit, hogy sokaig azt hittem, Bischofsheimot meg lehet ismetelni. Hat nem. Az egy egyszeri elmeny volt. A team miatt. Azt mondtak, hogy az volt a legrosszabb team, megis mely nyomokat hagyott bennem. Persze itt is biztos jofejek az emberek, de nem sokukkal kommunikalok. Illetve kolcsonosen. Van egy ket ember, akinel az az erzesem van, hogy kerul. Ezt is megertem. De mindegy. A munka tenyleg nagyon valtozatos. Az elmult harom nap alatt takaritottam WC-t, zuhanyzot, mostam falakat, ablakokat, talaltam, mosogattam, port toroltem. Szinte mindent, ami a takaritassal kapcsolatos. Pl ma reggel WCkel kezdtem, es este a konyhaban kotottem ki. Ugyanis itt kepesnek tartanak arra, hogy mindenfele fizikai munkat elvegezzek. Es ezt szeretem, mert nem lekezelo senki velem annak ellenere, hogy nem beszelek perfekt english. Pl van itt egy francia srac, aki ugy jott ide kb 6 hete, hogy egy arva szot nem beszelt. Nagyon turelmesek vele kapcsolatban. Tisztara Michel feelingem van tole (ezt csak egyvalaki erti, de szerintem o sem olvassa a blogot...). A kaja egesz jo, barmikor ehetunk barmit. A team nappali is jo hely, de arrol irtam. Tegnap elott miattam raktak be a Nemo nyomabant. Hihetetlenul sok film van, es a szabad idoben lehet nezni. Az angoltudasom viszont nemigen fejlodott,  a legtobbszor hasznalt szavam a sorry, es eddig csak olyan szavakat "tanultam", amit eddig is tudtam, csak valahol melyen volt a passziv szokincsmben. Meg nemetul is beszelek, igaz nem sokat. Van egy svajci lany, akivel ha nagyon kommunikaciohianyunk van, elkezdunk beszelgetni. Kb most vagyok abban az allapotban, hogy se angolul se nemetul nem tudok, ido kene hogy atalljak. Van valakinek valami kerdese? En kifogytam a szobol. Tovabbi szep estet! Udvozlok mindenkit, es ne feledjetek: nagyon szeretek csak ugy levelet kapni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nyominyaral.blog.hu/api/trackback/id/tr991249640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása