Kommentaljatok

 2009.07.14. 21:32

Hat, megerkezdtem. Meg eletemben nem repultem, de nem volt nagy katarzis elmenyem tole. Mikor utaztam a buszon a Gatwick-tol London belvarosaba, irtam egy-nehany tudnivalot, amit majd szo szerint be fogok masolni, de ezen a heten pentekig megallas nelkul dolgozom, ha minden jol megy, az egyik teamlerrel bemegyek szombaton Londonba varostnezni (kb 30 perc vonattal), vasarnapom is szabad, de nem szeretnek buzgolkodni es a netfuggosegemmel dicsekedni, ezert mindennek kivarom a maga idejet. Van meg hat hetem erre. Ma munka kozben annyit gondolkodtam. Mindenre van idom. Itt az egyetlen dolgom szinte az, hogy a mindennapi problemakkal kuzdjek. De az emberek nagyon kedvesek. Bar az elegge furcsa nekem, hogy megint en vagyok a legfiatalabb. Ez nem feltetlenul gond, csak Bischofsheimban az atlag korosztaly 17 es 23 kozott volt. Itt vagyok en :) es ket masik 20 koruli lany, a tobbiek 22-tol. De azert leirok egy/ket gondolatot, hiszen ez nekem is jot tesz.

Peldaul, hogy amikor megerkeztem Londonba, es varnom kellett anyukam unokatestverere, aki elvitt magukhoz, elso dolgom volt, hogy a Fulham Broadway megallotol elsetaljak 2 percet, es megtekintsem a Chelsea stadionjat! Elso fontos londoni elmenyem :). Fenykepet nem csinaltam meg rola, de oda ugyis visszamegyek :P Majd megerkezdtunk Csillaekhoz. Ok egy igazi, filmekben latott angol hazban lakik. Ez a sorhaz, icipici kerttel hatul, nagy ablak elol, emelet, meg minden. Majd estefele lehoztak kocsival ide. Az elso lany, akivel talalkoztam, egy svajci lany, Noemi, megmutatta nekem a hazat. Elegge kaotikus, el is vesztem nehanyszor (meg el is fogok), de legalabb a szobamat meg tudom mar talalni. Ketten vagyunk benne.

Nagyon nagy a kulonbseg Nematorszaghoz kepest. Teljesen mas a ketto, holott elmeletileg ugyanarra az elvre epul. Marmint ez a volunteer-kedes meg FSJ, nevezze mindenki annak aminek akarja. Amikor a savajci lanznak meseltem (probaltam meselni) arrol, mennyire mas, csak annyit mondott, hogy ilyenek az angolok. Nemetorszagban meg lett mondva, mikor mit csinal az ember. Itt be vagyunk osztva, hogy melyik nap melyik teruleten dolgozunk, egy hetre elore kiteszik a beosztast, hogy tudjon mindenki tervezni. Teljesen onallosagra vagyunk itt nevelve, mert sajat magamnak kell megkeresnem, hogy mit tudok csinalni. Lehet zenet hallgatni munka kozben, tok szabad vagyok ahhoz kepest. Megis keresztyen szellemisege van az egesznek. Van minden reggel prayer meeting, ahol kozosen felolvasunk egy igeszakaszt a Bibliabol, majd elkezdunk beszelni rola. De tenyleg beszelgetni. Akinek van gondolata, mondhatja. Kar, hogz alig ertettem belole valamit. A ket magyar lannyal szinten angolul beszelgetunk, nehogy valami magyar legyen itt, hiszen nem azert jottunk ide. Es meg ezer mas gondolatom is van, amit szivesen megosztanek, de mennem kell, mert varnak a gepre. Irjatok, mert foleg most az elejen szuksegem van a leveleitekre!!! Mindazonaltam nagyon halas vagyok az Urnak, hogy kihozott ide, mert hiaba vagyok kicsit szomoru, de rosszul nem fogom erenzi magam! :)

ui> Bocsi a hibakert, de mas a billentyuzet.

A bejegyzés trackback címe:

https://nyominyaral.blog.hu/api/trackback/id/tr781246554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása