ez mar a veg

 2009.08.24. 18:09

Holnap jonnek anyaek. Ma vagyok itt 6 hete. Ennyi ami fontos.

Na jo, irok meg azert. Ugyanis vicces dolog tortent, mondjuk annyira nem nevettem. Az tortent, hogy fel 12-kor elaludtam, es ejjel (utolag megneztem, 0:10 korul) arra ebredtunk, hogy megszolal a hogy hivjak azt? tuzberendezes. Nem tudom, de ami csunya hangot ad ki ha tuz van valahol. Hat, nehanyan tudjatok, mennyire felek a tuztol, marmint a nagyobb kiszerelesutol, ugyhogy elegge betojtam, csakhogy szepen fejezzem ki magam. Ugyhogy gyakorlatilag volt egy team meeting az ejszaka kellos kozepen. Nem tudom, mi derult ki, es mi nem, mert amikor megbeszeltek, hogy igazabol semmi baj nincs es hogy nem tudjak, mitol szolalt meg, ennyira a sokk hatasa alatt voltam, marmint hogy a tuz legkisebb gyanuja is felmerult, hogy az amugy is hianyos angoltudasom a minimum szintre sullyedt es harmadjara ertettem meg, hogy ha megszolal megint, nem kell felni, csak akkor, ha huzamosabb ideig csinalja. Ezekkel a megnyugtato szavakkal tertem haromnegyed 1kor aludni, es hihetetlen, hogy gyakorlatilag hat het alatt egyszer lenne nagy szuksegem barmifele szobatarsra, de nincs. Aztan egy ideig nem tudtam aludni, de most itt vagyok, es Istennek hala semmi baj nem tortent! Amugy ma este meg szerdan dolgozom es ennyi. Hihetetlen. Haza. Jaj mar megint itt tartok, hogy mi lesz velem otthon. Visznylag konnyu otthonrol eljonni, mert tudom, hogy az emberek ott lesznek ahol hagytuk oket, de a team egy mas kerdes. Ugyanis hat hetig veluk laktam. Nem csak lattuk egymast heti rendszeresseggel. Es tudom, hogy ha elmegyek, igy meg egyszer soha tobbe nem leszunk egyutt. Raadasul en hulye kepes vagyok erzelmileg kotodni emberekhez. Ami nem mindig eri meg, mert ha a masik nem olyan mint en, akkor nem fog neki semmit se jelenteni, hogy hianyzik nekem, magyarul ram se hederit (megint de szepen fejeztem ki magam). Es ezt megint en szivom meg mert nekem fog fajni. Na mindegy. Az idoben az a jo, hogy nem lehet se felgyorsitani se megallitani, hanem meg kell elni minden percet ugy ahogy jon.

Amugy vacsi utan el kellett koszonnom Cam-tol. O soforkodik, tok jofej es kolcsonosen nagyon birjuk egymast, de nem tudom miert. Mondjuk viszonylag oreg, azaz tul a 30-on (bocsi :D ) de mindig volt egy-ket szavunk egymashoz. Kozeledik a veg... :(

A bejegyzés trackback címe:

https://nyominyaral.blog.hu/api/trackback/id/tr741335372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása