ma csak keves

 2009.08.07. 00:09

 Dani ma megint irt nekem egy SMSt. Pontosan nem tudom idezni, de valahogy igy hangzott: Van egy jo hirem: van nehany szabad oram Londonban. A rossz az, hogy mindezt hajnali egy es 8 kozott kell megtennem. A lenyeg, hogy delutan mikor megkerdeztem hol van, mar Exeterben volt. :)

Ma volt a nagy prayer meeting. Ez azt jelenti, hogy aki akar, feljon ide, az itteniek beszamolnak hogy mi minden tortent az elmult egy honapban, hogy mi lesz a kovetkezoben. Bemutattak minket is, aktualis teamlereket, fel kellett allni es bemutatkozni (beszelni kellett!!!) Aztan imadkoztunk mindenert es mindenkiert. Amugy ma is coachcleaningelni voltunk delutan. Nem tudom, miert szeretem, de tok joarc a James, mert ha teheti, mindig oda oszt be. Jajj, almos vagyok, megyek aludni. Jut eszmbe, le szerettem volna irni, hogy mindketten tudtunk aludni a masiktol, es annyira orulok, hogy nem keltettem fel ot!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyominyaral.blog.hu/api/trackback/id/tr971293851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

harangozó 2009.08.07. 14:18:22

Kukucs itt vagyok ragyogok.Végre tudósok segitségével sikerült és igy szorgos olvasóból előugrottam kezdő kommentolóvá. Tök jó ez a blogozás ,sajnos azangol nekem még a béka alatt több szintel van. Anéger rabszolgák röhögő görcsöt kapnénak,de nem fenyegetem Őket Juj ez akocka betelik most mi lesz, pedig annyit irnék, hopp ugrott.Örülök hogy ott annyi minden történik ésha nehéz is néha meló csak Noémi javára válik. ez kicsit avittos duma de igy van. Ja gratulálok az egyetemi felvéthez és jó napot kivánok, és amig nem tegeződünk addig jáccunk mágázóst, én maradok István bácsi? Remélem ok ,hiszen 1egyetemista már NAGYLÁNY. Au csöngettek ,lelépek ,folyt köv pasaréti hirekkel

Nolymi 2009.08.07. 21:41:36

@harangozó: Hat, mar ijesztegettek azzal, hogy mennyire nagy haszon ez a munka, de nem vagyok arrol meggyozodve, hogy egy evben takaritok annyi WCt mint itt egy het alatt. Bar igaz a mondas, gyakorlat teszi a mestert. Az angol nekem sincs sokkal feljebb, de abban is igaza volt az angoltanaromnak, hogy az ember mindent ki tud fejezni, ha nagyon akarja. ;)
süti beállítások módosítása