Half time

 2009.08.04. 16:02

Ma kedd van. (Mily meglepo) Elkezdodott a pihim utan a munka. Eleg faradt is vagyok, bar nem tudom, miert, mert az elmult negy napot csaknem vegigaludtam. Ma van harom hete, hogy az elso munkanapomat elkezdtem. Es pont ma gondolkodtam el azon, mennyire keves ido ez a nyelvtanulas szempontjabol. Neha elhatarozom, hogy leulok szavakat tanulni, de annyira feleslegesnek erzem. Majd ev kozben tanulok a "jol bevalt modszerekkel", mert ha minden igaz, az ELTE keretein belul beiratnak egy nyelvsuliba, mindenkit a maga szintjere, hogy harom even belul meglegyen valami szakmai nyelvvizsga. Jo nyilvan nem ugyanaz a ketto, de mindegy. Szoval most, hogy van egy oras pihim (mert este Hot Choholateot kell csinalnom) itt boklasztam a neten. Es megallapitottam, hogy bar honvagyam meg mindig nincs, de tovabbra is hianyoznak dolgok, mint pl emberek, vagy pasaret meg Csoki, meg ilyenek, de kicsit megvaltozott nehany eletszemleletem. Eddig pl a lakasunk volt az a hely, amihez nagyon ragaszkodtam. Most ugy vagyok vele, hogy az otthon nem feltetlenul egy helyhez kotodik. Marmint, nezegettem a focicsapatom honlapjat az edzotabor kepeivel egyutt, es annyira nem hianyzik az az egesz, hogy nem is tudom kifejezni (ezt csak azert merem leirni, mert tudomasom szerint nem olvassa senki, de ottani emberek is hianyoznak.) Vicces, hogy csaknem napra pontosan egy honapja (5-en mentunk Kolkedre, ez vasarnap volt, es hetfon. Jo akkor 6-an, ma meg 4-e van, de terjunk a lenyegre) fejtegettem ki, hogy mennyire nem tudnam otthagyni Magyarorszagot. Mostmar nem vagyok biztos benne. Marmint a felreertesek elkerulese erdekeben nem szeretnek elmenni onnan, es ezen a helyen sem birnam ki egy evig szerintem, de nem lehetetlenseg egy uj orszagban egy masmilyen eletet kezdeni. Persze en is ugy jutottam el erre a pontra, hogy kerdezgetik, mit szeretnek csinalni. Hat egeszen pontosan elkepzelesem sincs. Megprobalom elvegezni az elottem allo egyetemet. Es aztan? Hogy is szoktak fogalmazni? Tul kell latni a lathatokon, aztan valahogy minden mas ertelmet nyer... (Remelem nem voltam durva es nagykepu, tavol alljon tolem, de tenyleg ez van most bennem. Bocsanat mindenkitol!)

A bejegyzés trackback címe:

https://nyominyaral.blog.hu/api/trackback/id/tr181288527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása