???

 2009.07.23. 20:39

Ha 440 a ponthatár és nekem 460 pontom van, az ugye azt jelenti, hogz ket honap mulva ilyenkor mar ELTEs diak leszek??? Tavaly azt hittem, Neszmelyen fogom megtudni, mert annak olyan feelingje van. De nem. Itt ulok a lepcsoforduloban, mert Barbs kolcsonadta a laptopjat es csak itt van internet, itt meseltek valamit a ma esti HotChocolate-rol, vagy haromszor elismeteltettem veluk, mert annyira nem tudtam figyelni amit mondanak, most sem tudom mi volt a fontos. Aztan meglattam, hogy 440!!! ÖRÜLÖK!!! :)))))))

A bejegyzés trackback címe:

https://nyominyaral.blog.hu/api/trackback/id/tr531263717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csezso74 2009.07.24. 19:29:33

Ehhez csak gratulálni lehet!
:)
Gondolom nagy kő esett le a szívedről. Ahogy olvasom a napjaidat, úgy tűnik bőven van elfoglaltságod, alig bírom követni:)
De olvasom!

Zs.
süti beállítások módosítása